پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228482
اظهارات جنجالي شريعتمداري در مورد زنگنه
تاریخ انتشار : 1396/05/07 20:12:50
نمایش : 1698
شريعتمداري:کاش آقاي زنگنه بجاي کلي گوئي‌هاي يکسويه براي اظهارات خود دليل و سند ارائه مي‌کرد و يا اينکه اجازه مي‌داد يکي از منتقدان در مقابل ايشان بنشيند و پرسش‌هايي را که تاکنون بي‌جواب مانده است بپرسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه کيهان  درباره مصاحبه وزير نفت با روزنامه ايران، اظهار داشت: کاش آقاي زنگنه بجاي کلي گوئي‌هاي يکسويه براي اظهارات خود دليل و سند ارائه مي‌کرد و يا اينکه اجازه مي‌داد يکي از منتقدان در مقابل ايشان بنشيند و پرسش‌هايي را که تاکنون بي‌جواب مانده است بپرسد.

وي افزود: به عنوان مثال ايشان درباره فساد قرارداد کرسنت مي‌گويد «کساني که امروز پرونده کرسنت را محکوم مي‌کنند، خودشان متهم اصلي پرونده هستند. آنها بايد پاسخگو باشند که به کشور ضرر زده‌اند!» اين اظهار نظر آقاي زنگنه در حالي است که آقاي دکتر روحاني در دوران دبيري خود در شوراي عالي امنيت ملي با ارسال نامه‌اي براي آقاي خاتمي، رئيس جمهور وقت شديدا به قرارداد کرسنت اعتراض کرده و و نوشته بود اين قرارداد آثار منفي فراواني براي جمهوري اسلامي ايران در پي دارد و به خاتمي گله کرده بود که زنگنه اعتراض وي را بي‌پاسخ گذاشته و به سئوالاتي که از ايشان کرده است پاسخ نداده است و روحاني اين قرارداد را غير قانوني و دستپخت واسطه‌ها معرفي کرده بود.

شريعتمداري گفت: نامه اعتراضي روحاني موجود است و در کيهان نيز منتشر شده است و حالا بايد از آقاي زنگنه پرسيد: اگر اظهارات خود در مصاحبه با روزنامه ايران را تائيد مي‌کنيد که قبل از همه آقاي رئيس جمهور را به سوء استفاده از کرسنت و ضر و زيان فراوان به کشور متهم کرده‌ايد و اگر اظهارات اخير خود در مصاحبه با ايران را قبول نداريد چه انتظاري داريد که ديگران سخن شما را در اين باره و در خصوص ساير بخش‌هاي مصاحبه‌تان باور کنند؟!

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html